Pomoc
Witamy w systemie HTspot.
Aby połączyć się z jednym z naszych hotspotów należy wyświetlić dostępne sieci bezprzewodowe na komputerze z kartą WiFi i sprawdzić czy widoczne są sieci o nazwie HT-xxx-HTspot.pl, gdzie xxx to dowolny ciąg znaków identyfikujący hotspota. Są to sieci niezabezpieczone hasłem, można się z nimi połączyć. W przypadku gdy widocznych jest kilka sieci, należy wybrać tą z najmocniejszym sygnałem. Po połączeniu z siecią należy otworzyć przeglądarkę i spróbować wejść na jakąkolwiek stronę, nastąpi automatyczne przekierowanie na stronę logowania.
Rejestracja:
Przed rozpoczęciem korzystania z bezprzewodowego dostępu do internetu należy założyć konto w naszym systemie. Można to zrobić klikając na 'Zarejestruj się' na stronie głównej lub http://htspot.merispot.pl/zarejestruj
Logowanie:
Po założeniu konta można zalogować się do systemu. Jako login podajemy adres email użyty przy rejestracji oraz ustawione wcześniej hasło.
Doładowanie konta:
Konto można zasilić wybierając jedną z dwóch dostępnych metod:
-
SMSem – klikając na wybraną opcję doładowania, następnie na 'Finalizuj zamówienie', oraz na 'Doładuj konto SMSem!'. Po przekierowaniu na stronę platnosci.pl należy postępować zgodnie z instrukcją. Przypominamy że operatorzy komórkowi pobierają prowizję w wysokości 50% wartości SMSa!
-
Przelewem – Wpisując dowolną kwotę doładowania i klikając 'Doładuj online!', następnie 'Zapłać przez Platnosci.pl'. Po przekierowaniu na stronę Platnosci.pl należy wybrać bank z jakiego chcemy dokonać przelewu i postępować zgodnie z instrukcją.
Faktury:
Jeżeli istnieje potrzeba wystawienia faktury za dokonaną płatność, należy uzupełnić dane w zakładce 'Dane do faktur' w menu po prawej stronie, a następnie po wejściu w 'Historię płatności' kliknąć 'Pobierz fakturę'.
Faktury są dostępne tylko w miesiącu w którym nastąpiła płatność i tylko w przypadku doładowania przelewem!
Aktywacja usługi:
Jeżeli na koncie znajduje się odpowiednia ilość środków, można wykupić dowolną opcję dostępu do internetu klikając 'Aktywuj' przy wybranej usłudze na stronie głównej, lub w zakładce 'Kup usługi' z menu po prawej stronie.
Informacje o aktualnie aktywnej usłudze oraz historię usług można zobaczyć w zakładce 'Historia usług' w menu po prawej stronie.
Limity danych:
Po przekroczeniu limitu danych prędkość połączenia zostanie ograniczona do 100kbps. Limit można w każdej chwili zwiększyć wykupując dodatkowy pakiet. W tym celu należy przejść do zakładki 'Historia usług', następnie kliknąć 'Kup transfer' przy aktualnie aktywnej usłudze, po czym wybrać dostępny pakiet danych klikając 'Aktywuj'.